rolling in the deep..

inget bloggande på några dar så vi börjar från söndag. Ja då var det födelsedagsfirande i hög klass hela långa dagen. Min syster fyllde 17 år. Hela släkten var här och vi åt god mat med massor av tårta osv.. Men nog om det, jag och Ida åkte faktiskt och fiskade på kvällen. HAHA , inget napp, kallt, för lite mask, kastspöt va knepigt, så ja, roligt (y) de fick bli droppen så vi drog oss ner mot Torsby för att äta mat , tjockisar jajamän. trevlig dag , absolut. igår gjorde jag ingenting typ , spelade träningsmatch mot västanvik och spelade 2-2 med dom. helt okej. Och idag, tränat med Olivia inför valborg, bakat bullar med mamma, och jag ska träna. Men det bästa av allt, Jag åker till göteborg imorn :D jippie, hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0