Alla hjärtans dag!

Dålig uppdatering, ja jag vet. Lat som jag är så är jag riktigt dålig på det här med blogg . Men lite härligt att skriva av mig faktiskt! Som ni flesta vet så har jag ju färgat mitt hår och det ser som sagt vitt ut på vissa ställen. Inte fint. Men tror att färgen blir finare ju längre den sitter i och blir duschad ofta. Äsch, jag klarar mig, får väl köpa mig en sån där "bad Hair day" mössa om jag så måste. Har kommit på också att håret är finare utsläppt än uppsatt också. Så ska försöka ha utsläppt så många gånger som möjligt! Men nu är det dags att läsa på prov. Glömde bort att det är alla hjärtans dag också. Hoppas alla får en bra dag för det tänkte jag ha! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0