Handboll :d

Aa, just de . Handbollen har kommit tillbaka i mina händer! måste säga att den sporten är riktigt rolig ändå. (fast att jag är en väldigt självständig idrottare). Kanske skulle få vara med på Lilla VM 16 - 17 april, om jag nu kan rappa på så jag kommer upp i de andras tempo. Inte lätt när man spelar med grymma flickor! Aja, beep test idag då, söög ordentligt. 11.3 . Hade som mål att slå mitt förra som va 11.11 men ska köra på fredag igen hade jag tänkt! Puss och en rejäl kram så kommer det nåra piccs här


Snyggaste stilen iaf! :D


Bilden säger sig själv vem som vann... tur inte poängen syns :$


Glad flicka innan jag fick reda på hur bowlingen verkligen skulle gå, checka mina fingrar.. Ögonen ploppar väl nästan ur också!! haha!


En kille råkade vi få med på bild, inte dåligt!

Sen finns det nåra till men dom tänker jag hålla för mig själv, dom är nästan för trevliga ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0