Tips från hon som kan! .. Eller ahhah

Jo jag tänkte lägga in ett inlägg från mig med lite tips om hur man kan göra för att bli av med finnar som absolut bara är i vägen!! Och jag är alldeles ärlig om detta för de är sant , och ni ska inte vara rädda att erkänna sådant och göra någonting åt de , för de är alldeles naturligt i åldern 13-16 ! :) och sedan när man blir av med dom är det som en otrolig lättnad!

Aja iaf, jag hade inte några finnar i ansiktet när jag var mindre, kanske nån enstaka stor jävel men dom försvann och nog om de liksom. Men nu , eller ja, när jag blev 14 så började de att ploppa upp i hela ansiktet och förjävligt va de ! Jag började använda litervis med smink för att täcka alla, men de hjälpte ju såklart inte utan de blev bara mycket mycket värre... Som ni alla kanske vet så tränar jag väldigt mycket och då är foundation en riktig skit sak att använda! För då andas inte huden när man blir svettig och då stänger dem inne allt smink som jag då hade Väääldigt mycket av. Men nu så börjar allt bli bra igen, lite puder och allt ser normalt ut! Så som jag alltid önskat! Så nu har jag fem tips ni alla ska följa men speciellt ni som har/haft samma problem som mig

1: Om ni vill börja lätt så sluta med godis!! Tvätta ansiktet på kvällarna och ha på dagkräm varje morgon.

2: Funkar de inte kan ni köpa lite dyrare men hälsosammare krämer som hjälper hyn bättre, borttagnings kräm och dagkräm.

3: Använder ni ofta smink och vill absolut inte gå utan (som jag) kan ni köpa ett puder från Maria Åkerberg som hjälper hyn att andas!

4: Gå till skoldoktorn och kolla med han vad tycker om situationen hur det ska lösas!

5: Använd sedan alltihop på samma gång så lovar jag att ni ska få ett renare resultat!

Detta använder jag nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0