call me maybe

Vilken toppen helg (fast det bara var en dag ledigt dock) .. men jag har haft det så roligt , verkligen trevligt! kom hem tidigare idag ifrån alla goa brudar och Liljemark, sen så drog jag iväg och spelade fotboll, gick så sjuuukt bra, så mycket energi i kroppen! något slarvpass då och då men vem gör inte de! sedan ringde Moa när jag var klar med träningen och frågade om vi skulle ut och springa, och visst, vem säger nej till lite extra träning? inte jag iaf ! :D gött vare så nu ska jag käka lite rostade mackor och kolla på tv med pappa! Och för att inte glömma, imorgon kommer Mamma hem! gött att ha henne hemma måste jag säga! puss på henne!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0