Segaste människan på jorden ..

Jag har inte bloggat på flera dagar nu, har inte riktigt haft ork och tid känns de som .. Men nu är jag back on track ! :D hade de lite taskigt jobbigt senare i veckan när allt gick Piss, skolan gick åt helvete och sången plus att det kändes som om att jag var en otrevlig liten skit! Usch , får skärpa mig .. Men dock så har man sådana dagar också tyvärr .. Men veckan ordnade sig och grymt har de varit än så länge på denna långhelg! :) underbara vänner och trevliga händelser. Ni kanske tycker att jag tjatar om mina vänner hit och dit så förbaskat mycket men dom är värda de, bästa jag har .

För att inte glömma så spelade jag match igår och det gick så sjukt bra , vilken känsla alltså !! Och idag laddar jag om för en slappisdag nere på Torsby för att kika på lite grejer när de är dags för vårmarten , wiie, eller ...? Haha men puss och hej! Må bäst friendos


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0