Älgjakt bby

05:45 , det stod klockan på idag . Åh va jag va trött ska jag säga er plus att på första "drevet" eller vad de heter höll jag på att frysa fötterna av mig! Himla skit skor... Men ifs , de va -1 till 0 grader hela första drevet .. Jag hade så mycket kläder på mig så de är värt att berätta , allvarligt alltså, jag ska skriva de nu, då ni vet, jag tar nederdelen först , so you all know, how i'm working

Trosor
Långkalsonger
Långkalsonger
Mjukisbyxor
Täckbyxor
Tjock strumpor
Raggsocker
Gummistövlar

Sporttopp
Underställströja
Fleecetröja (kung på att stava, eller..)
Fleecetröja (palla skriva igen)
Väst
Täckjacka
Halsduk

Mössa
Ursäkta mig nu och mitt språk, men en björnfitta hade jag också på huvudet

Under handskar
Tum vantar

Slå de om ni kan!! Kan jag knappt själv göra så lika bra att lägga ner ! Men kul hade jag faktiskt , de va en upplevelse! Skulle dock vilja ha bättre skor nästa gång och en bössa i handen ! Då snackar vi ;)

Grattis till M också, killen träffade en älg! Nästan så att jag är avis , puss på han

En blandning av söta bilder , och motbjudande.. Min coola morfar för den delen, bäst han :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0