wish you were here

livet rullar på och dagarna fortsätter i samma fart, vissa bättre än andra. Men en sak jag tänkt på är att när man möter dagar med enormt många motgångar ska man stå upp på blå. visa att man kan och vill, möter man aldrig motgångar vet man inte när det är riktigt bra. och den känslan ska alla kunna uppnå. men vissa kan inte de, vissa har den känslan att de bara möter motgångar. Och det värsta av allt, dom har ingen att prata med. jag kan säga helt ärligt att ska man klara av sånt måste man faktiskt tycka att man är bra. Ha ett självförtroende som ingen människa någonsin ska kunna knäcka. visa att en eller två dar på fel sida ska gå på ändå. För vissa trycks ner, de visar inte det där extra, självförtroendet. de bara står och väntar på nästa motgång , och så borde de inte vara. stå upp och tro på dig själv. anledningen till att jag skriver det här är att jag vet mera än vad ni tror. jag vill dela med mig av det jag vet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0