Godmorgon!

Hej hopp! Jag har just vaknat och klockan är 10.41. Helt ensam i stugan för mina föräldrar har åkt till Jönköping föratt titta på Alexandra när hon spelar fotboll, idag är det Halland vs Värmland , såklart . Jag håller därför tummarna och tycker att ni också ska göra de! Men som sagt, ensam hemma betydde egentligen att jag skulle åka med morfar och skjuta men han är sjuk. Så, ja, jag ska nog försöka ta mig upp till valberget ändå på ca 9 timmar! Nu ska jag äta frukost och se om det är någonting vettigt att se på tv! När jag menar vettigt, kan det vara allt ifrån skidor-skidskytte eller top model , inga problem alls de. Men äsch hungrig börjar jag bli så nog om mig!

Kommentarer
Postat av: Stina

Lite sovmorgon, det var riktigt fint där uppe idag, lite gupp!:))

2011-02-05 @ 16:13:51
URL: http://stiinaolsson.blogg.se/
Postat av: Stina

Lite sovmorgon, det var riktigt fint där uppe idag, lite gupp!:))

2011-02-05 @ 16:14:28
URL: http://stiinaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0