Hallå!

Nu har jag kommit på hur man skriver inlägg på en iphone också! Bra gjort micka ! Blir nästan imponerad av mig själv att jag kan vara så teknisk ibland! Idag har jag gjort noll, eller jo någonting men inget specielt så att säga . Har varit i skolan som alla andra och tränat? Just ja får inte glömma att jag har pluggat! Vilken skräll va? De bästa jag gör på dagarna ... Nu är glee slut så ska se på fuskbyggarna med pappa, det tycker han är riktigt intressant och jag med faktiskt . Att man kan göra någonting så hemskt mot en familj ? Bara göra kontrakt och sen få pengarna å bara sticka? Nej fy , det finns folk till allt, tyvärr . Men nog om mig ! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0