"Magic"

Tjena!

Ännu en dag i skolan, och konstigt nog var det inte helt värdelöst som det brukar vara på tisdagar? Hur kan det komma sig tro? nej ja vet faktiskt inte! Äsch, nog om det. Min förkyldning börjar släppa också! Jippie! Fast kanske inte riktigt om jag ska vara ärlig, näsan är väl inte 10 av 10 direkt men kroppen känns okej vilket är ett stort plus! Ska dra å träna sedan 18.30 ska bli kul, kanske inte det finaste vädret nu men de får duga för min del!

Jo, jag har kommit på en grej, varje gång jag hör en ny låt . Så spelar jag den om och om igen. Vilket inte är ett bra sätt, har jag kommit på. Då blir ju låten tråkig direkt efter bara en vecka ? Onödigt men ja, en sådan grej som är lite typiskt mig. Inte som min syster iaf, hon sätter på en låt lyssnar på den i ca 20 sek sen är den tråkig och då byter hon. Stor idé, nej !  

Imorn ska engelskan göras också! Inte ett dugg nervös faktiskt, kan iaf alla 120 glosorna! Nej nu ska jag läsa lite extra inför provet så jag är helt hundra imorn!

Mikaela :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0