Utväxt? Jo men hejsan,

Hejsan! Slutade 14.50 idag, de va liksom som om att jag hade längtat efter att läraren skulle säga att nu ska vi städa och sen bara hejdå liksom. Och det gjorde hon, efter ett x antal minuter. Bild hade jag som sista lektion, hmm, är ja bra på att måla? Nej inte direkt, ska jag rita en gubbe så blir det ingen vanlig en utan jag kör på streckgubbar ja! Kan jag bara inte misslyckas med! Nu ska jag läsa lite NO och kanske dra till ida en sväng innan det bär av på träning! Yes :D de bästa på hela dan! Love it ! Vet att min blogg sida inte är så himla snygg men ska ordna de, ja lovar! Bara jag kommer på hur man gör eller får hjälp! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0