Plugga vare ja..

Hallå!
Idag har de varit en hel dag i Hovfjället, borde ha tävlat men är förkyld.. Vädret idag va lika toppen som igår och får mig att längta ännu mer till sälen. Tror inte jag har skrattat så mycke som jag gjorde idag på länge! Denna vecka ska jag träna gärnet å va i toppform till helgen! Hoppas på att förkyldningen släpper och allt blir som vanligt igen! Att inte träna, är inte skönt, har blivit som en liten vana att träna ett par gånger i veckan, de är liksom gött att göra någonting man gör för sin egen skull! Träna, tävla å bara va.

Men måste hänga i med pluggandet nu! Engelska prov på onsda, kom igen Micka, du klarar de!
See you!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0