Två dagar och jag dööör

Är så nervös , men jag vet inte varför. Någonting är de som gör så att det känns som att jag får kalla fötter .. Fotbollen går sådär nu , med mina vänner går de as bra , mitt sommarjobb kommer bli helt Chill och jag är kär i dig. Så jag vet inte riktigt, kanske är de för att jag inte har några skor att ha på mig på examen ? ;) haha nej men de ska jag försöka Fixa imorgon i Sunne , till min älskade vackraste klänning ever! Efter jag spelat brännboll med klassen och vunnit hela skiten plus att jag ska då ha avverkat ett rullskidpass, DÅ är de nämligen dags för Sunne med syster och mor! Hörs imorn Ciao bloggen och tjena sovmorgon imorn , gööött


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0