allt är toppen! förutom...

... min telefon. Fast nu mår den som aldrig förr, helt ny skärm och alldeles fin! spräckte alltså skärmen tidigare idag och fy tusan så arg jag blev först :@ men blev nog lite orolig och rädd skulle jag tro. Rädd för att de inte gick att fixa, rädd för att det skulle kosta jätte mycket pengar och rädd för att berätta. Men som sagt, allt ordnade sig och telefonen blev hel på en timme ! Fast då ska jag nog tacka mamma också, för när hon köpte denna telefon till mig, en såkallad iPhone så sa hon att om det nu händer dessa någonting så får ni betala de själva! (alltså jag och min syster) Men som tur var tog hon ju försäkring på ett år, men oturen kom och 1 år och 3 månader har gått och den där himla försäkringen inte gäller ! så där kastade jag en tusenlapp i sjön. men jag som snart är pank har faktiskt ett hjärta av guld så tänkte faktiskt att jag skulle lägga i mina små slantar som jag har kvar! om mamma nu tillåter dvs ;) haha men ska pysa nu, hejs! puss på mamma idag igen !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0