We found love

Ursäkta dåligt bloggande men jag ska lova att förbättra mig! Har bara inte haft tid och ork helt enkelt! Dom senaste dagarna har jag haft de rätt gött, tränat käkat och varit med bästa vännerna , i plugget och på fritiden! För nu ligger jag nämligen på en madrass hos Rebecka efter vi varit och grillat med ett riktigt saltgäng på badplatsen här i vägsjöfors ;) riktigt mysigt var de, inte så kallt åt överkroppen och huvudet för flera lager med kläder hade jag på mig! De va ju ändå 0 gradigt väder ute! Men pussar och kramar! Just ja, jag såg på top cats idag också och vilka stjärnor , dom är värda all respons dom kan få! :) jag tror jag är kär


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0