Bäb - bäcksterN är bäst

Slutade tidigt idag , fick gå 23 MIN tidigare från Björns lektion för att de som skulle med bussarna skulle hinna med, de andra trodde inte att de va möjligt men jag visste väl att han var den bästa läraren Ever ! Hihi ;) vi hade ocksåinställd SO vilket betyder , som vi kan dra slutsatsen till, att vi slutade 14:07 på en tisdag ! Suveränt häng hade jag med mig hem på besök också, skratta kan jag göra ibland, men med bäcksterN är de extremt! Haha helt sjukt kul hade vi, fann en barnförbjuden bok, lekte med dagens teknik och käkade frukt ! Ni kan inget annat än att hålla med om att det lät som om att vi hade de ganska grymt? Jo tack ja vet , vi VAR och vi ÄR grymma , puss och nyp i stjärten , natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0