Welcome Wednesday

Jag har blivit helt konstig angående mina läggtider och när jag ska vakna ! Som igår t.ex gick jag och la mig 22:30 för att jag va så himla trött och tänkte att jag skulle sova ut nu här på morgonen eftersom att jag har sovmorgon och ledig ifrån skolan , istället vaknar jag 09:05?! Va blir de .. Herregud jag har alltid kunnat sova länge och nu vet jag inte vad som har hänt .. Bara att acceptera och sätta mig i soffan och mysa med en fin frukost , bara för mig ! :) sen sticker jag upp till fensbol till några fina flickor , vilken dag detta kommer bli ! Enjoy your day , alla snälla läsare :)

Ps: jag ska inte ljuga , än har jag inte orkar släpa mig till soffan utan jag och sängen är väldigt bra vänner än ! Haha! Och Zlatan <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0