woopwoop

hej hopp alla läsare, om ni är typ max 2... haha, jag har iaf haft ett väldigt låååångt uppehåll nu och kommer nog inte direkt att bli något bättre på det heller i fortsättningen. Men ett inlägg i halvåret är väl inga problem ? nej jag tänkte väl de, bättre än inget! har ju ändå inget vettigt att berätta.. Jag kan ju iaf berätta att jag tyckte att nationella provet i svenska -läsförståelse , var ganska svårt men ändå inte (som jag gjorde idag). Så himla konstiga frågor så det blev liksom konstigt att svara! Aja det va det jag hade att säga idag! imorn åker jag till Askersund på USM, wieeeeeeeeeee

puss och kram, nyp i stjärten !

ps: idag spelar zlacke match med sweden mot Argentina, ni måååste se !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0