Helg!!

Herregud va gött, de är helg! Det betyder ju att det är fedag också, så jag kan inte klaga! Gjorde klart del 2 på engelskaprovet också, helt okej, men lite knasigt vare! Äsch får väl se resultatet till veckan, inte för att jag längtar. Men ibland tycker jag det kan vara riktigt jobbig att göra prov och så, att man måste träna på och kunna så mycket. Men sen i slutändan är det ganska skönt när man får se resultatet tycker jag. (om det är bra osv..) Kan ju bara säga att jag fick ett till prov idag också, jo men visst, i SO också. Medeltiden <3 Nej inte direkt, är absolut inte intressant och inte användbart heller känns det som. Om jag inte ska jobba som guide på nått väldigt arbete. Blir nog kinamat ikväll också, GILLA. Måste säga att min blogg har blivit hemskt mycket snyggare, eller hur? Amanda Norlings förtjänst! Tack Amanda! Nej nu ska jag inte nörda datorn utan göra någonting vettigt! puss!

Kommentarer
Postat av: amanda

haha den är inte klar än men. :D snart så :)

2011-02-04 @ 20:22:20
URL: http://aepplepaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0