Dag 2 - Alexandra Eriksen

Det är en stoor fråga jag skulle vilja ställa mig själv var dag och ha olika svar jämt. Alltså det där med syskon, man bråkar i stort sett varenda dag? En liten liten kommentar kan riva upp ett helt stort bråk. Men ändå så löser det sig snabbare än man tror? Man säger "nu ska jag hata dig föralltid" osv. Men det går en natt så är det bra igen? det är nog det bästa med att bråka med ett syskon. Med en kompis i en rejäl fight kan ju håller på hur länge som helst bara man är näsvis och vill få som man vill. Helt onödigt? Allt skitsnack alla olika kaxiga frågor allt, låt bli, så blir det ju bättre? kompisar ska man behandla vare sig man vill eller inte. I alla fall, Min syster, hade jag inte haft min syster så hade inte jag vetat någonting. Jag kan få höra ibland att jag härmar henne, men vem annars ska jag ha som förebild? Mamma? en 40+ -are , min syster lär ju henne tillochmed? All sport jag håller på med hade jag inte ansträngt mig i om inte hon hade börjat med dom först. Skolan, jag har inga krav men jag är en tävlingsmänniska som ska försöka ta mig i närheten utav hennes betyg i alla fall. Jag klär mig som Alexandra, vill oftast höra hennes åsikt om pojkar och min klädsel till skolan. Om håret är fint, en fråga som "Kan jag gå såhär?" och sen får höra ett ja, då känner man sig fin. Om min egen syster själv som är jätte snygg säger det så är det som en lättnad att hon skulle inget annat säga. Ja, jag älskar min syster trots allt ♥ .

Kommentarer
Postat av: A

jag älskar dig <3

2011-03-11 @ 23:55:25
URL: http://alexandraaeriksen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0