fredaa... igen

Ja , freda igen och en helt fullt upptagen dag har gjorts, är ännu inte avklarad.

Började med en lätt skoldag till 12.40 , rätt skönt. Rebecka hängde med hem, men innan vi va hemma så köpte vi massa olika saker till våra cupcakes som skulle göras, inge fel på de vill ja lova! vi lyckades grymt bra , så nöjda va vi.

Farmor och farfar kom på besök och middag väntades. Men såklart är det alltid något som ska göras. Min syster stack precis när dom kom innanför dörren och jag hade just hunnit äta upp själva maten så att säga. Träning på G.

Nu sitter jag här som jag egentligen inte borde göra för snart bär det av igen, see you later! :) puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0