Idrottsgalan

Sugen på att lata mig å gosa. Höhö , där fick jag till de! Nej men tänk va härligt att lägga sig i soffan och bara må skönt! det är ju ingenting man klagar på. Fast ensam är de inte direkt någon höjdare men de duger. Får göra mig sällskap om du vill? när jag väl ska gosa i soffan när det blir.. Men idag blir det inget sånt fast jag gärna hade hoppats på de, min träning som tar plats , igen. men de är de jag vill göra så ska försöka hinna med båda, nån gång, som typ imorgon? YES!

För den delen, har jag berättat att jag är nominerad till åres Rookie och årets Kvinnliga idrottsutövare? (jag visste bara om den första) men de va lite kul , fast jag tror inte det kommer gå direkt bra , so what. Och resultaten är från 2010 i längdskidåkningen då, för iår har det ju gått jämt nere vid botten iaf.. Hade tydligen fått ett samtal från han som ska fotografera oss, men så duktig flicka som jag är har jag inte på mig min feta telefon på lektionen så det missade jag ju att svara på. Bra jobbat Micka!! ...

Men ska plugga å pallra mig iväg och skjuta sen så ha de! puss♥



Ny bild. bill och bull eller blond och brun.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0