Världens bästa syster -är jag, hehe

Nej ja bara skoja! utan världens bästa syster det är ALexandra de, 18 år nu idag den 24 april 2012, nu är de baara 3 år kvar till jag får alla pengar själv, körkort, köpa snus och komma in på faktoriet LAGLIGT, som vissa andra inte gjort under sina år som omyndig... hmmm .. men jag älskar henne iaf, hon är bäst.
Jag är iaf tårtkungen som har gjort as snygga tårtor, kanske slänger in en bild sen på detta mästerverk! kommer rulla fram till skolan imorgon, en sak som är säker de ... Shit va många punkter de blir idag men aja, är iaf hyyyyper, valborg snart också, wieeeehooooooooooooooooooooooO!!!!
Jag är taggad
puss å hej leverpastej önska syster min grattis babes , kyss
blir snart döv av basen, Name of Love - JeanRoch , pitbull, nayer .... king heh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0