Ska jag börja med babyfood tro?

Höhö, jo det där med beeebismat, stämmer det verkligen? Alltså jag förstår inte, har läst de där stora bloggerna och de flesta skriver faktiskt om bebismat. Men alltså hur ska det kunna värka på kroppen? Lika bra att skita i att äta nått? En burk av sånt ska tydligen vara bra om man bantar, en om dagen då förstås, om inte mera. Men om man vill gå ner i vikt så ska man väl ändå inte sluta med att äta och sen börja träna? då har ju kroppen ingenting att gå på. Sen hörde jag att om man typ blivit såkallad "slapp" så ska man inte äta några kolhyderater alls och inte träna. Utan göra så musklerna blir synliga? Hur fint är det då om man inte har några muskler alls under "huden"? Blir man ju smal som en sticka! Nej usch, man ska vara precis som man är och inte ändra ett dugg på sig! Fast alla har ju alltid någonting som man tycker mindre om på sin kropp, då räknar jag med mig själv också. Men då kan man alltid göra sitt bästa för att TRÄNA bort det. Inte börja äta mindre osv... Tack och hej för mig.

Tider man aldrig glömmer ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0