Examen

Jag har blivit lite sugen på det där med klänningar nu. Solen tittar fram varenda dag och dagarna går bara snabbare och snabbare. Det känns som om att fixar man klänning nu så vet man ju för 99% att ingen har samma. För det är ju de västa , helt klart. Att man har samma som någon annan, Kan ju bara inte bli värre. Fast jag tror iförsig att alla kommer satsa på vita fina klänningar iår. Eller långa blommiga. Så någonstans där emellan kommer ju jag också ligga skulle jag tro. Men inte jag som har pengarna så fårse när det sker för min del! Garderoben behöver fyllas på så blir väl om nån vecka eller två! :D

För den delen, drar  till samma ställe som ifjol veckan före skolan börjar, Rhodos , Louis Colossos Beach med Ida och Moas familjer som vanligt, lovely.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0