mååår göött

Sitter hos elin nu och tar de lugnt i väntan på att hon ska bli klar så vi kan sticka hämta Lina, Rebecka och Liisa. Vi ska nämligen ut på lite äventyr med Martin, Marcus och Robin! Grilla hamburgare, sova i en stuga mitt ute i skogen utan el, utan vatten och alltså utan toalett. herregud  säger jag bara, kommer jag överleva detta? men fruktansvärt kul kommer det att bli iaf, inga tvivel om den saken! Skratta så jag får träningsvärk! Men de sämsta är att jag ska iväg imorgon på morgonen och spela match, men vem fixar inte de liksom. en natt utan sömn är väl inget!.. hehe men njut av söndagen för imorgon börjar ny vecka med nya äventyr och upptäckter! pusss
nyaste och finaste bilden jag kunde hitta ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0