Påååsk

Jag har nu bestämt mig för att göra en ny satsning på denna grymma blogg! eller.. hehe Aja, jag ger de ett försök iaf, jag är ju inte den personen som har rätt inställning för att bara sätta sig ner och skriva men de kan ju vara skönt att skriva av sig lite!
Påsk-Easter-Ostern

Jag äter , äter, äter , äter ... haha de enda jag gör om dagarna som går under påsk tycker ja! Och för att inte glömma berätta, träna+sova, träna+sova... ! Ganska schysst liv om jag ska vara ärlig! Men idag har jag faktiskt vilat och va då med pappa till bjälverud och körde lite olika maskiner, brum brum kill-tjejen nummer 1. haha men nu är de dags för mat hos mormor och morfar sedan kommer Rebecka och kanske Elin, Lina, och Lisa , så pyser vi till kyrkan inatt, myyys. Hare gött och Glad påsk!
Ritat själv! eller?? hah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0