wiiieho

Happygirl_97 hehe! nej men jag är glad, så förbannat glad hela tiden nu! Jag älskar mina kompisar , dom bäästa som finns. Mina kompisar kan säga en sak som inte är så värst given , men jag mår bra bara föratt jag har dom vid min sida, ett leende på läpparna jämt.  

I söndags va de sjukt kul, jag skrattade och myyste, haha nej men de va riktigt roligt att vara med sådana underbara människor, gjorde min dag. Gör min dag genom att bara tänka på allt vi gjorde, skrattar inombords helt enkelt. Nu fortsätter lovet på lugnt vis, hoppas jag kan åka upp till flickorna där uppe i norr och hitta på nått mer kul innan lovet är slut! Men synd är de att bäääcksterN ska åka till götet och hälsa på, himla tråkigt, ska pussa sönder henne när hon kommer hem! 

Men idag för att inte glömma spenderar jag dagen med MOSEN hehe, vi leker lite 80-tal med sjukt snygga ögon och red lips , mums vilka babes. Men kanske slänger in en bild sedan,  ciaoo

 

Kommentarer
Postat av: Lina <3

Nawiii ♥ du är bara för söt ;) love u !♥

2012-04-10 @ 21:25:04
URL: http://linasnicelife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0